هزینه‌ شدن ده‌ها میلیارد تومان برای تبلیغ مراسم افطارهای حکومتی

 

 

 


 

اطلاعات رسیده به ایران‌اینترنشنال نشان می‌دهد برای ۱۰ روز افطاری دادن در شهر تهران، به منظور تبلیغات، تهیه آش و توزیع ۲۰۰ هزار افطاری، ۲۷۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده. از این میزان بودجه، تنها ۲۰ میلیارد تومان را صرف تهیه و پخش غذا کرده‌اند و مابقی برای تبلیغ هزینه شده است.

بر اساس این اطلاعات، ۲۵۰ میلیارد تومان برای تبلیغات شامل ۱۰۰ بیلبورد، ۳۰۰ استرابورد، ۵۰۰ لایت باکس و بنرهای تبلیغاتی در فضای مجازی و سایت‌های مختلف تخصیص داده شده است.

طرح «افطارخونه» واقع در بلوار کشاورز از یکم تا دهم فروردین برگزار می‌شود و بر اساس تبلیغات حکومتی، این طرح شامل «هزار و ۲۰۰ متر، ٢٢ موکب و دو تا چهار چایخانه» با پذیرایی «آش و افطاری ساده» است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت آگاه صادقی، شهروند بهائی

زندان‌های ایران مکان‌هایی پر از رنج بی‌پایان هستند

تداوم بازداشت چهار متهم پرونده “شهرک اکباتان” در بازداشتگاه اطلاعات سپاه