هزینه‌ شدن ده‌ها میلیارد تومان برای تبلیغ مراسم افطارهای حکومتی

 

 

 


 

اطلاعات رسیده به ایران‌اینترنشنال نشان می‌دهد برای ۱۰ روز افطاری دادن در شهر تهران، به منظور تبلیغات، تهیه آش و توزیع ۲۰۰ هزار افطاری، ۲۷۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده. از این میزان بودجه، تنها ۲۰ میلیارد تومان را صرف تهیه و پخش غذا کرده‌اند و مابقی برای تبلیغ هزینه شده است.

بر اساس این اطلاعات، ۲۵۰ میلیارد تومان برای تبلیغات شامل ۱۰۰ بیلبورد، ۳۰۰ استرابورد، ۵۰۰ لایت باکس و بنرهای تبلیغاتی در فضای مجازی و سایت‌های مختلف تخصیص داده شده است.

طرح «افطارخونه» واقع در بلوار کشاورز از یکم تا دهم فروردین برگزار می‌شود و بر اساس تبلیغات حکومتی، این طرح شامل «هزار و ۲۰۰ متر، ٢٢ موکب و دو تا چهار چایخانه» با پذیرایی «آش و افطاری ساده» است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

صدور حکم اعدام برای یک متهم در تهران

جرائم مواد مخدر؛ یک زندانی در زندان اراک اعدام شد

زندان ارومیه؛ هویت دومین زندانی اعدام شده، احراز شد